2012. április 6., péntek

Első repülőutam...Budapestre - My first flight...to Budapest

Szóval végre eljött a várva várt nagy nap...indulunk Budapestre. Anyu nagyon izgatott, hogy s mint lesz az út, s hogy sikerül majd ott alkalmazkodnom az új körülményekhez, új és régi arcokhoz. Én persze jó menő-manóhoz hűen a legnagyobb higadtsággal vettem az akadályokat...sőt tettem, amit mindig is szoktam ettem-aludtam-játszottam...s legfőképp huncutul mosolyogtam :)

So, the big day finally arrived...we're departing to Budapest. Mum is very excited about the travel and about how I will adapt to the new circumstances and to the new and old faces. Me as a real traveller was relaxed and I did the same as usual...ate-slept-played...and smiling cheerfully :)

Készen állunk a nagy utazásra
Ready for the big challenge

Ez a repcsink
This is our plane

Lackó-Mackó is velünk jött
Lackó-Mackó came with us

Papa, csináld már azt a fényképet, hogy játszhassak tovább
Daddy, do that picture a bit faster, ta...so I can continue playing

Átaludtam az egész utat Anya karjaiban
I slept over the flight in Mum's hug

Édes álom
Sweet dreams

Szegény Anyu...két órát töltött mozdulatlanul
Miskina Mum...she spent two hours without moving

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése