2012. április 20., péntek

Budapesti napjaim - My days at Budapest

S hogy mi jót is csináltam Budapesten? Hát azonkívül, hogy sok időt együtt töltöttem Nagypapival, Dédivel és Tomiékkal...állandóan jöttünk-mentünk és Anyu barátaival is találkoztunk. Nézzétek meg képekben, hogy hogyan is teltek az ottani napjaim...

What was I doing at Budapest? Apart of being a lot together with Grandpa, Buznanna and uncle Tomi's family...we were all the time going here and there and we even met Mum's friends. Have a look how I spent my time over there...

Lackó Mackó "szülése"
Delivering Lackó Mackó

Anyuék sok szép mindent vettek nekem...s hogy ne unjam a shoppingot Apával jókat szórakoztunk
My parents bought me many nice things...and just not to be bored during shopping we had fun with Daddy

Kiprobáltam Mia régi pihenő székét is...s amikor velem volt le nem vettem a tekintetem róla
I even tried Mia's old bouncer...and when she was with me I didn't even move my eyes from her

A fürdést ott is nagyon élveztem
I loved the bath time there, too

Pancsi Anyával
Splash-splash with Mummy

...és Apával
...and with Daddy

Azért az állandó jövés-menés mellett néha pihentem is
Next to the permanent coming and going sometimes I had a rest, too

...s mindig mosolygósan
...and always smiling

Elkattintottad már?
Did you shoot the camera already?

A magyar nyuszi is eljött hozzám...s képzeljétek!!!...az ottani nyúl az lila :)
The Hungarian Easter Bunny visited me, too...and did you know?!...there the rabbit is purple :)

Vidáman
Cheerfully

Lackó Mackóval együtt szundikálunk
Having a nap with Lackó Mackó

Apával sörözünk
Having a beer with Daddy

Kis kócos
Little disheveled

"Mondd meg kócos hol van a Mamád?"
Little punk

Anya barátnőivel
With Mum's friends

Az óriás piros pöttyös az igazi :)
It's a yummi Hungarian cottage cheese dessert which is not just delicious it's healthy, too


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése