2012. május 25., péntek

Így fekszem és így ébredek - Like this I go to bed and like this I wake up in the morning

Míg korábban csendben elaludtam fürdés és vacsora után addig ma már ennél többre van szükségem...még egy kis játékra, esti mesére, dédelgetésre. Így ilyenkor szoktam mesét nézni a Baby tv-n vagy Anyuék olvasnak nekem, de ezt még nem fogadom olyan nagy türelemmel...inkább jobb szeretek esti melodiákat hallgatni. Aztán amikor eljön az ideje, hogy ágyba bújjak hol Apa karjaiban a naplementét nézve szenderedek el, hol pedig Anyuval összebújva.

While before I fell easily asleep after having a bath and my dinner nowadays I need more...some more play, betime stories and some coddling. So this time I usually watch Baby tv or my parents read a story for me but I still don't have that much patient for this...I prefer listening some goodnight melodies. When the time comes to go to sleep or I fall asleep in Daddy's hands while we are watching the sunset from the terrace door or in Mummy's hands while we are huddling.


Elalvás Anyu karjaiban
Falling asleep in Mummy's hug

Reggelente jó kedvűen ébredek és Anyuékat nagy széles mosollyal fogadom. Sokszor én már előbb fenn vagyok ám, mint ők, de ilyenkor csak csendben nézelődök...imádok az ágyam felé lógatott figurákhoz: Robert az elefánthoz, Leo az oroszlánhoz, Savana a zsiráfhoz és Péter a majomhoz beszélgetni :)

In the morning I wake up cheerfully and I welcome my parents with a big smile. Many times I wake up before them but usually I just quietly looking around...I love to talk to the figures (Robert the elephant, Leo the lion, Savana the giraffe and Peter the monkey) hanged top of my bed :)


Vidám ébredés
Cheerfully waking

Anya, ez hogy működik?
Mummy how does this work?

Ott meg ki van?...
And who is there? ..

...hehe, ott én vagyok a tükörben :)
...hehe, it's me in the mirror :)

Szeretem magam a tükörben nézegetni :)
I like watching myself in the mirror :)

Reggelente mindig vidám vagyok
In the morning I'm always cheerful

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése