2012. május 13., vasárnap

Anyáknapja - Mother's Day

Ma egy nagyon különleges nap volt...ma volt az első anyáknapja. Apával szövetkezve megleptük Anyát egy rózsacsokorral, egy üdvözlőlappal, amit Apával együtt én írtam meg...és még egy meglepi hátmaszírozást is ajándékoztunk Anyának Hotel Radisson Golden Sandsben. Nagyon örült neki és azt mondta nagyon boldog, hogy vagyok és hogy végre anya lehet :) ...én is örülök, hogy Ő az édesanyám, nagyon szeretem :)

Today is a very special day...this is the first Mother's Day. Cooperating with Daddy, we surprised Mum with a rose bouquet, with a greeting card what I signed with Daddy's help...and we gave her a gift back massage in Radisson Golden Sands. She was very happy and she said she was very happy that I was born and finally she could become a mother :) ...I'm happy too that she is my Mummy...I love her a lot :)


Anya kis dzsigolója :)
Mummy's little gigolo :)

Első anyáknapja
First Mother's Day

Mamik
Mothers

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése