2012. május 14., hétfő

Féléves vagyok - I am half year old


Igen...máris féléves vagyok...ugye hogy repül az idő?! Anyuéktól egy piros paripát kaptam ajándékba. S a mai nap nem csak azért volt ám különleges, mert már hat hónapos lettem, hanem azért is mert megszületett Márk, az unokatestvérem. Micsoda véletlen, nem?! Ő is pontosan 14-én született, mint én és akkor is pont hétfő volt...azt mondják gyönyörő kisbaba és hosszú fekete haja van...hát ebben biztos nem rámütött ;-) Már alig várom, hogy talákozhassam vele élőben is!!!

Yes...I am half year old..times fly so quickly, isn't it?! As a present, I've got a red horsy from my parents. Today was so special but not just because I became six-month old...Márk my cousin was born, too. What a coincidence?! He was born exactly on 14th just like me...and it was Monday, too...they say he is a beautiful baby with long black hair...for sure he is not like me in this matter :) I look forward to meeting him!!!


Ezt a prios paripát kaptam Anyuéktól
I've got this red horsy from my parents

Márk is pont ezen a napon született...hát nem gyönyörű?! ...és micsoda hosszú fekete haja van :)
Márk was born today, too..he is beautiful, isn't it?!...and what a long black hair he has :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése