2012. március 3., szombat

Rendez-vous a csajokkal - Rendez-vous with the girls


Ma lányokkal randevúztam :) ...s nem apróztam el ám a dolgokat, mert kapásból hárommal :D A szüleiket Anyuék a szülésfelkészítő tanfolyamon ismerték meg és mindannyian nagyjából egy időben születtünk, csak néhány nap eltéréssel. Míg Anyuék a szülés élményeiről, pelenkáról, szoptatásról társalogtak addig én békésen szundikáltam a babakocsiban...mit sem törödve a csajokkal ;-)

Today, I had a date :) ...but not with just one...straight with three girls :D Mum and Dad knew their parents from the birth preparation course and all of us were born roughly in the same time, just with a few days difference. While my parents shared their experience about my birth and they were talking about nappies, breastfeeding I was peacefully sleeping in my pram...not even bothering about the girls ;-) 



Itt bébi Ameryvel vagyok
Here, with baby Amery


Ezek a lányok: Emily és Catherine (balra), Megan és Amery (középen) valamint Lianne és Amélie (jobbra)
These are the girls: Emily & Catherine (left), Megan & Amery (middle) and Lianne & Amélie (right)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése