2012. március 28., szerda

Iskolás fiú - School boy

Ma elmentünk megnézni egy iskolát...lehet oda fogok járni. Anyuék még nem döntötték el ugyan, de nekem nagyon tetszett...az a sok-sok gyerek...ott szaladgált az udvaron...nagyon figyeltem ám minden szóra, amit mondtak nekünk az iskoláról :) Azért mire hazaértünk elfáradtam ám és a járókámban szundikáltam egyet :)

Today, we've visited a school...maybe I will go there. My parents didn't decide yet but I liked it a lot...those many kids...they were running in the school's garden...I've listened a lot to every word what they have told us about the school :) By the time, we got back home I became so tired so I just had a nap in my playpen :)



Kimerülen az iskola látogatásban...Látjátok Anya milyen csinosan felöltöztetett engem!!! :)
Tired of the school visit...Look how nicely Mummy dressed me!!! :)

Komoly iskolás fiú :)
Serious school boy :)

...itt már egy fél mosolyt sikerült kicsalni
...here with a bit of smile

nagyobb mosoly
bigger smile

huncutul nevetős
mischievous smile
 
mintha valamit nyomnék ;-)
like I would push something ;-)

fogfájósan
with tooth ache

Nyuszikával...hmm, mintha kikerekdtem volna az elmúlt időben :)
With Bunny...hmm, like I would became a bit fatty in the past few weeks :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése