2011. november 15., kedd

Első napom - My First Day

Hát igen...megszülettem. Hosszú 9 hónap várakozás után végre kint vagyok...s nézzetek csak az első napomon is már milyen kisimult, pufók kisbaba vagyok :) Anyuék szerint egyszerűen gyönyörű.

...yes, I'm out...after that long 9 months finally I'm out. Have a look on my first day pictures...my face is already smooth and chubby. According to my parents, I'm simply perfect and beautiful :)









Itt Apuval vagyok...nagyon büszke Rám :) ...azt hiszem még egy kicsit fél tartani engem.

Here, with Daddy..he is so proud of me :) ...but I think a bit still scared to hold me.



...s itt pedig Anyuval...ismételten próbálkozunk azzal az ún. szopással...nem is olyan egyszerű, mint gondoltam

...and here with Mummy...we are trying again with that so called breastfeeding...it's not that easy as I first thought



Mindenki eljött meglátogatni: Nagyi, nagynénéim, unokatesóim.

Everyone came to see me: Grandma, my aunties, my cousins.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése