2011. november 30., szerda

Egymásra hangolva - Getting along

Ahogy telnek a napok mi Anyuval egyre jobban egymásra hangolódunk...én szépen növök, már a szopizás is elég jól megy...s mivel még kicsit sárga vagyok és kínai nem lévén ;-) amikor csak tehetem szundikálok a napfényben, a szülésznő is ezt javasolta. Még sokszor, sokat eszem...van hogy órákig Anyu cicéjébe feledkezem :)

As the days go by we are getting along with Mummy...I'm growing fine and I'm getting better and better in breastfeeding...since I'm a bit still yellowish and since I'm not a Chinese ;-) whenever I can, I sleep on the sunshine as the midwife recommended. I still eat many times and a lot - they say...sometimes for hours I get engaged with Mum's boobs :)


Szundikálok az ablakon beszűrődő napfényben
Sleeping in the sunshine coming throught the window

Itt is szundikálok, mivel elfáradtam a nagy utazásban a szoptatós klinikára
Sleeping here, too...I'm tired...just came back from Breastfeeding Clinic

Kis angyalka
Little angel

A következő képeken is épp napfürdőt veszek az ágyikómban...s kezeimet variálom, hol fent, hol egyik lent másik fent :)

On the following pictures, I'm sunbathing, too in my cot...and changing my hands, ones both up then one up and the other one down :)





Milyen cool vagyok :)
How cool I am :)

Elszenderültem Anya vállán szopizás után
Sleeping on Mummy's shoulder after a feed

Anya karjaiban
In Mum's hug

S amikor ébren vagyok, akkor a legújabb barátommal nyuszikával ismerkedem :)

And when I'm awake, I'm learning about my new friend, explorer bunny :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése