2012. február 4., szombat

Tomiék látogatása - Visit of Uncle Tomi

Tomi bácsiék, Anyu bátyáék február elején eljöttek meglátogatni engem. Velük még csak Skype-on találkoztam, illetve Anyuci sokat mesélt Miáról, az unokanővéremről, aki majd ha nagyobb leszek meg fog tanítani egy csomó mindenre, többek között magyar népdalokra :) Neki most volt a harmadik születésnapja, így azt megünnepeltük közösen...de sajnos az időjárás nem olyan volt ahogy vártuk, egész héten esett az eső, így szinte ki se mozdultunk a lakásból...azért egyszer elmentünk a Playmobilba játszani...igaz én még csak nézelődtem, de Mia nagyon élvezte...majd ha nagy leszek, akkor majd elmegyünk megint.

In the beginning of February, Uncle Tomi (Mummy's brother) with his family came to visit me. So far I just met them on Skype and Mum's already told me lots of things about my cousin, Mia. When I'll be older, she gonna teach me many things like Hungarian folk songs :) She just had her third birthday what we celebrated together...unfortunately, the weather wasn't that good how we expected...all week it was raining so most of the time we couldn't even go out from the house...once but we went to Playmobil to play...truly I was just watching but Mia enjoyed it a lot...if I will be older, we will go again.

Tomi bácsiék Portomasoban
Uncle Tomi and his family at Portomaso

Kiöltöztem szépen, mikor jöttek
I was wearing my Sunday best when they came

Miával...még nem sokat foglalkoztunk egymással...ő főleg egyedül játszott, én meg még sokat szundikálok, amikor éppen nem a holdammal társalgok :)
With Mia...we didn't care a lot about each other...she was mostly playing alone and I still drowse a lot when I don't converse with my Moon :)

Miával
With Mia

Azért egyszer megölelgettük egymást :)
Once we hugged each other :)

Playmobilba készülünk...jól beöltözve, mert vac-vac hideg van
Going to Playmobil...dressed up well cause it's so cold

Playmobilban...én még csak nézelődtem
In Playmobil...I was just watching


Amíg én csak nézelődtem, addig Mia élvezte a sok szép játékot
While I was just watching, Mia enjoyed the lots of beautiful toys

Mia királykisasszony
Princess Mia

Utolsó nap elmentünk ebédelni Portomasoba
On the last day we went to eat at Portomaso

Anyucival
With Mummy

Ez itt Tomi bácsi és Mia...mindketten imádják az édességet
Uncle Tomi and Mia...both of them adore sweets

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése