2011. december 24., szombat

Karácsony - X-mas

Még alig múltam egy hónapos máris első karácsonyomat ünnepelem. Anyuék állandóan azt emlegetik, hogy mennyire más az ünnep, hogy most már én is vagyok. Szerintük megtöltöm a házat...pedig hogy is tudnám, amikor még csak ilyen picike vagyok...nem úgy gondoljátok?!

Just passed my one month "birthday" and I'm already celebrating X-mas. My parents are telling everyone how defferent is the feast with me...they say that I fill the house...but how I could do it while I'm still so small...don't you think?!

Karácsonyi rugdalózóban :)
In X-mas baby grow :)

Anyuval Nagyinál...akkora vagyok, mint a Jézuska :)
With Mum at Grandma...I'm the same size as baby Jesus :)

Ünneplőben
In Sunday best

Új barátom Zuzu
My new friend Zuzu

Unokatesókkal
With my cousins
Nagyival a karácsonyfa előtt
With Nanna infront of the X-mas tree

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése